Hej, det är elektroniskt tändsystem på bilen och då blir det lite extra kablar

:.
Det är troligen en variant där alla kablar går från och tillbaka till boxen som signaler och då kan du inte ta ut din signal vid de kablarna.
Boxen gör om signalerna till tänd/gnistsignal till tändspolen, så man måste hitta fram till den kabeln i stället.
Här är en kabelbeskrivning på kablarna som går från boxen via en kopplingsplint till tändspolen.
----------------
CONNECTION ON VEHICLE
Connected to "contact breaker" terminal on
the coil, black wire with red sleeve.
Connected to the coil "+" term inal, slate wire
with blue sleeve.
----------------
Enligt den här beskrivningen så skall du in på den svarta av de här två kablarna. "contact braker" kabeln som skall vara en svart kabel med röd märkning vid anslutningen på tändspolen.
Jag vet tyvärr inte riktigt hur det ser ut på din bil, (för jag ha ett nytt tändsystem på min bil från eftermarknaden), men jag tror att tändspolen sitter under en plastkåpa innanför grillen som jag skrev längre upp.
Plocka bort så du ser och kommer åt tändspolen. Då borde du se de två kablarna med färger enl. ovan, och då kunna ta signalen från den svarta med röd märkning. Om det finns märkningar på tändspolen där de här två sladdarna sitter fast så borde den svarta kabeln med röd märkning sitta vid -/minusmärkningen.
M.v.h. JANKRO.