• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vart köpa lampor?

O

Osten

Guest
Letar efter innerbelysning till mitt bygge. Söker säng lampor och tak lampor och det ska va led samt gå på 24v. Nån bra sida eller återförsäljare? Sett kama samt biltema och Sea Sea och tycker de har dåligt utbud.

Mvh Björn.
 

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Inlägg
6.169
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2024
Sv: Vart köpa lampor?

Då är det väl bättre att köpa armaturer som har integrerade LED från början så slipper det bli "dubbla kostnader" dels för själva armaturen och för en LEDlampa .

Det finns även mängder med färdiga LEDarmaturer och det blir ju bara mer för varje månad som går och dom gamla med halogen försvinner mer och mer .

Det behöver inte bli dyrare att köpa en färdig LEDlampa .
 
Senast ändrad:

TeknikLasse

HBK Medlem
Inlägg
1.866
Kommun
Mora
HBK-Nr
3335
Medlemskap
2025
Sv: Vart köpa lampor?

Jag tänkte nog att det finns en helt annan typ om man även kan titta på armaturer till hemmet med mera...

Jag har förståelse för att man kan tycka att det är tunt utbud på husbil/husvagns armaturer om man vill ha det där lilla extra.

Då är adaptersocklar kanon för att kunna använda vilka armaturer man vill man vill. :msn_wink:

Allt är inte pengar... om man vill ha det lilla extra.
Så tycker jag :msn_laugh:
 
O

Osten

Guest
Sv: Vart köpa lampor?

Blev led "lysrörsarmaturer" i kök och sovdelen sen led lampor till varje säng från Biltema. Kanske inte vad jag tänkt men enkelt och bra pris. Med 10 sängar drar det iväg med pengar.
 
Toppen