• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vart försvann tråden om ProSafe-larm kritik?

F

F.d. 25023

Guest
jag har i dag postat om en dåligt fungerande ProSafe-larm installerad av JR-Larmcenter.

Trådet är borta? Var kan jag hitta den? Eller varför är den bortplockat? Ämnet är viktig, liksom i de många andra liknande trådar som kritiserar vissa varumärken eller affärer/verkstäder.

Det är ju inte bara de positiva omdömen vi skall visa här, eller hur?

hälsning:)
jyrki
 
F

F.d. 25023

Guest
Sv: Vart försvann tråden om ProSafe-larm kritik?

Tack Michael!

Inte var det lätt att gissa att detta plockades från den rätta ämneskategorin "Larm och säkerhet" och "under markisen" till företagsforumet?

Under markisen läses ju av alla men hur många dyker in i företagsforumen varje gång?

Vi behöver ju inte "gömma" konstruktiv kritik. Vi medlemmar kommer ju alltid med mest konstruktiva lösningar till de flesta problemen, som jag hoppades även här!

jyrki

.
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.590
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Vart försvann tråden om ProSafe-larm kritik?

Kritik riktad mot firmor i Företagsforum flyttas dit om de läggs i andra forum. Detta för att de skall ha möjlighet att kunna besvara kritiken och ev. förklara sig. De har inte rätt att göra det annat än under Företagsforum.

(Om du saknar ett inlägg så klicka på "Mina inlägg" som finns under din avatar på första sidan, så hittar du alla dina inlägg även om det är flyttat.)
 
Toppen