• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Varsam försäkring

lasse2

HBK Medlem
Kommun
Vingåker
HBK-Nr
13855
Medlemskap
2026
Har en Detthleffs Globetrotter XLI
Körde för fort över vägbula slog hårt i stödben.Det blev veck i plåten höger sida vid baklucka.Invertern gick sönder i kretskort.
Kontrollpanelen slutade med styrning av laddning till bostadsbatteri kretskortet blev fel på.Först sa Varsam att det gick på vagnskada med självrisk på 4000:- men ändrade sig och strök ersättning för inverter
sedan sa dom att kontrollpanelen skulle gå på maskinskada med självrisk på 3000:- med en ny skadeanmälanDom sa att inverten inte hade synliga yttre skador därför ingen ersättning.
Har ni någon erfarenhet av detta bolag.

Körde för fort över vägbula slog hårt i stödben.Det blev veck i plåten höger sida vid baklucka.Invertern gick sönder i kretskort.
Kontrollpanelen slutade med styrning av laddning till bostadsbatteri kretskortet blev fel på.Först sa Varsam att det gick på vagnskada med självrisk på 4000:- men ändrade sig och strök ersättning för inverter
sedan sa dom att kontrollpanelen skulle gå på maskinskada med självrisk på 3000:- med en ny skadeanmälanDom sa att inverten inte hade synliga yttre skador därför ingen ersättning.
Backade lite för nära staket hemma, och ena hörnet sprack. Fick ett skadenr på en gång och självrisk 4000 utan problem. Sedan har jag OK backup som skickade 3000 som bidrag för självrisken.

Jag har bytt bilglas på personbilen. Inga oproblematiskt. Smidigt

Backade in i en blomlåda på semestern. Ringde Varsam och fick en väldigt bra service. Allt gick via telefonen.
Har utnyttjat andra försäkringar tidigare under mina 59 år med bil. Ingen har kommit i närheten av den hjälp jag fick av Varsam

Jag backade på Carporten med min Plåtis och inga problem med hjälp från Varsam med 3000:- i självrisk. Månaden innan Parkeringsskada på Bilen, inga problem med hjälp från Varsam med 4000:- i självrisk.

Tillbaka
Toppen