Vad jag menar Avarage är. Jag har kontakt med mycket folk om dagarna, mina kollegor också. Det finns folk som aldrig får det dom anser sig ha rätt till även om ett avtal säger något annat, även om man går långt över vad som utlovats.Vems fel det sedan är, ja det är ju aldrig kundens har vi fått lära oss. Har också med många av mina kollegor funderat flera gånger telefon ringt, ska jag eller ska jag inte svara. Så när man inte får svar på sina kontaktförsök är det nog frågan om att börja fundera på varför? har jag någon del i det hela.
Jag försvarar definitivt inte sådant beteende och inte heller det som finns i tråden men det är bra att kunna ta del av vad saken gäller och gärna höra den andra parten. Det är ofta här det skiljer sig. Sen är det väl bra med infon av dom som blivit illa behandlade och varför.
Så jag tror inte vi har så olika uppfattning ändå, det bara skiljer sig i hur snabba vi är att ta till det stora artilleriet.
Jag brukar lösa mina problem med en saklig diskussion och har än så länge inte råkat på några större problem.