• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Varning vinteruppställning

F

F.d. 29908

Guest
Vill varna för att kontakta en person som annonserar om vinteruppställningsplats i Dannemora, var överens och skrev under papper om uppställningsplats. Berättade att vi skulle ställa in bilen i slutet av oktober och var överens om att vi skulle betala summan när vi ställde in. Så långt var allting väl, men kontaktade personen iförrgår då säger han att han har fullt. Men då jag ifrågasätter att vi faktiskt hade gjort en uppgörelse så säger han att så är inte fallet, det är kontrakt och att platsen betald som gäller. Så vi stod utan uppställning på grund av denna otroligt klantiga person. Men nu är platsen ordnad, men vill varna och vill ngn veta namn så kan jag bidra med det om ni kontaktar mig via privat meddelande.
 
F

F.d. 5333

Guest
Sv: Varning vinteruppställning

Vill varna för att kontakta en person som annonserar om vinteruppställningsplats i Dannemora, var överens och skrev under papper om uppställningsplats. Berättade att vi skulle ställa in bilen i slutet av oktober och var överens om att vi skulle betala summan när vi ställde in. Så långt var allting väl, men kontaktade personen iförrgår då säger han att han har fullt. Men då jag ifrågasätter att vi faktiskt hade gjort en uppgörelse så säger han att så är inte fallet, det är kontrakt och att platsen betald som gäller. Så vi stod utan uppställning på grund av denna otroligt klantiga person. Men nu är platsen ordnad, men vill varna och vill ngn veta namn så kan jag bidra med det om ni kontaktar mig via privat meddelande.


Angår inte mig! men bor Du i Ume och vill stalla in bilen i Dannemora? Blir det inte lite långt att åka? 610 km. :twitcy:
 
Toppen