• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Varning för campingen Paris-Est!

F

F.d. 29979

Guest
Ta inte in på campingen Paris - Est i Paris!
Jag har besökt mängder av campingar i olika delar av Europa och denna är den absolut sämst skötta.
Jag besökte campingen i mitten av Juli i år. Hela campingen var beväxt med meterhögt ogräs. Den ytterst lilla yta jag betalade för var beväxt med tistlar och nässlor vilka jag fick dra bort för att inte skada mig själv eller mitt barn.
Herrarnas duschutrymme stängdes klockan 08.30 och öppnades igen klockan 09.45 för städning. (Man hänvisades då till damernas duschutrymme?)

När vi skulle lämna campingen och tömma gråvattentanken och fylla på färskvatten stod det en åkeriägare på ytan och tvättade sin turistbuss.
Hon vägrade att flytta på sig och tyckte att turister skulle vänta på henne tills hon tvättat klart.
Jag blev förbannad och tömde gråvattnet i en brunn utanför.

När jag sen skulle köra ut ur campingen vägrade campingvärden att öppna bommen eftersom jag inte hade koden jag fick när jag checkade in.
Jag tröttnade och berättade mitt namn och nationalitet och att jag betalt i förskott.
Bommen öppnades och jag kommer aldrig mer att återvända till denna riktiga skitcamping!

Åk aldrig dit!!
 
F

F.d. 30064

Guest
Sv: Varning för campingen Paris-Est!

Vi bodde oxå på Camping Bois de Bologne 2011 och var mycket nöjd med läget. Lätt att ta sig till Centrala Paris och vackra omgivningar.

Sylvia & Micke
 
Toppen