Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Knarrevik är Moderator i detta Forum så han gör bara det som han har fått rättighet att göra. Vilka som är moderator i resp forum syns längst ner på sidan i resp forum.
Ja, det vore bra att veta vad som hänt här. Att medlemmar kan redigera andra medlemmar är en allvarlig bugg. Men kanske är det något annat som hänt här.
...........Finns en motion på att man ska kunna se vem/vilka som modererar.
Många trodde nog att Navigon skulle byta namn efter Garmins köp men tydligen är varumärket så pass välrenommerat att Garmin behåller namnet.
Appen blev bättre efter den senaste uppgraderingen men har fortfarande en bit kvar till iGO.
Det som jag uppskattar mest är kopplingen från Mobil Life + samt ADACs ställplatssökning.
Visa bilaga 62635
Knarrevik är Moderator i detta Forum så han gör bara det som han har fått rättighet att göra. Vilka som är moderator i resp forum syns längst ner på sidan i resp forum.
Det behöver du inte vara, Knarrevik är juste och korrekt, även om han är lite väl partisk av någon okänd anledning...Det förklarar en hel del - en hel del.
Så jag kommer nu relatera mig tveksam i detta forum.
Det förklarar en hel del - en hel del.
Så jag kommer nu relatera mig tveksam i detta forum.
Där ser du Bredo, att du och jag har en gemensam nämnare också. Jag har köpt AutoRoute2013. Har du?Husbil planering är inte bara A till B, men nyanseret planering som tillvärkas över en tidsperiod. Husbil har bra om plats för laptop för seriös planering med alla informationer - som poi. Som många andra - resan är målet.
Jag använder 2 GPS-mottagare och två kart program i drift samtidigt.