F
F.d. 52949
Guest
Hoppas att alla bojkottar denna s.k. ställplats.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej jag ringde dit. Det kostar 200kr inkl el Det är väl ganska ok ,,mvh håkanGetterön var ett toppenställe som vi tyvärr nog inte skötte som vi borde. För många campade.
Nuvarande plats vid naturum är dyr och saknar i princip service under helgerna. Strömen är hutlös och platsen ligger inte så trevligt med avloppsverket som närmsta granne. Allt utom fågelskådning innebär cykeltur. Det finns ju en plats ute i Apelviken men där är det oftast fullt då ju läget är toppen. Alternativet är kanske bara campingen i apelviken. En mycket fin camping med bra ställplatser med el vatten och avlopp. Öppen hela året MEN PRISET
Här vill man ha 400 kr per natt på lågsäsong. Det går att få ned avgiften genom campingcheckar och förskottsbetalning men här visar SCR vad man vill att vi skall betala.![]()