• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!

Varberg-Grenå

Sv: Varberg-Grenå

Du kan få stå över. Och dyrt blir det.Om du bokar tidigt kan du spara tusenlappar.

Om du köper Flexi-biljett med Stena så kan du ju boka om fram till 2 timmar före avgång utan kostnad. Är du med i Caravan Club kostar en enkelbiljett inte mer än ca 1000 kr med Flexi.

Går säkert bra men det är mycket dyrare än att boka några veckor innan. Detta vet jag av egen erfarenhet. Lycka till

Ja nu e Varberg nästan avskrivet då det inte finns en avgång den akuella lördagen. Ska kolla runt lite och se vad det finns för allternativ.

Om du skall till Tyskland, kolla med Finnlines (Malmö-Travemunde). Vi har alltid bokat samma dag och fått plats. Natt i insides hytt är bekvämt och billigt.

Tillbaka
Toppen