• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

var snöar det nu

• Startad av Startad av F.d. 25038
  • Startdatum Startdatum
Sv: var snöar det nu

Ja har nästan förträngt de första inlägget jag skrev i denna tråd å nästan deppa ihop å dagens väder hjälpte gött till ha de utilandet nu vänder de!
Ut å slit däck!

I hällestad i östergötland är det sommarvärme 18 grader i skuggan nu är det dags att åka utt med husbilen om man inte ligger i feber föstås

Kan tala om att i Va:Jämtland så är det ca 5cm nysnö på gräsmattan

/Gunnar

Frösön snöfall, vita gräsmattor och vitt i träden.
olle

Ett lätt snöfall över Malgomajsjön och Vilhelmina. Det är dock plus fyra grader, så marken förblir ren. Lite mörk is ligger i viken intill men dagarna är nog lätt räknade räknade innan den slutgiltigt går upp. I husbilen är det varmt och skönt. På cd-n sjunger Nathalie Cole om "That Summer". Livet är snällt. Hälsn/AndersW

Å det har snöat så man blir alldeles årstidsvill i Leksand. 17 maj och snöslungan fick jobba hårt, flera decimeter på bara ett dygn i maj......Birgitta

Senast ändrad:

ja har bgrabben suttit vi datorn det är inlägget so skrevs 2008-04-18, 21:08

Senast ändrad:

Håller på att återställa husbilen efter helgens utflykt o träff
och undrar varför det ska va så himla svårt å pricka in väder
o träff sen kommer den "gula lampan"smygande måndag morgon för å jävlas:confused:;)

ps tur att helgerna med dåligt väder gott o väl upphävs av
trevliga människors bekantskap o goda humör å detta med
råge.

Senast redigerad av en moderator:

Tar upp en gammal trevlig tråd..

Så här ser det ut på Gördalens Camping idag :

webcam.jpg

Har tittat runt mycket i forumet och skiver nu mitt första inlägg... Vi ses på vägarna!!

Tillbaka
Toppen