• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Var Finns Vi

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.677
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Kan inte fler lägga in var ni finns? Så det blir många pluttar på vårt avlånga land:confused:

Eva & Hasse HBK 9
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.594
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Var Finns Vi

Gå in under "Var Finns Vi" och därefter "Här Finns Jag", fyll i uppgifterna och pricka in platsen på kartbilden. Det är trevligt om du även lägger in en bild på dig själv eller familjen.
 

Rolf HBK-72

HBK Medlem
Inlägg
118
Kommun
Valdemarsvik
HBK-Nr
72
Medlemskap
2024
Sv: Var Finns Vi

icon5.gif
Jag har kommit så långt att jag fått in"plutten" på plats. Men nu kommer det svåra. Hur får man in bild i pratbubblan som kommer upp, när man markerar den "blå plutten"?
Rolf i valdemarsvik:santa-5-icon:
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.834
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Var Finns Vi

Hej Vänner,

Får börja med att be så mycket om ursäkt för att det varit problem med Var Finns Vi. Kartan syntes inte när man skulle ändra sin position, men det var när man hade Svenskt språk som detta problem fanns.

Orsaken var att det smugit sig in ett <br /> tecken när "My location" översattes till "Här finns jag". Detta tecken betyder ny rad men se det förstod inte Google Maps utan lät i stället bli att svara med kartan....
Så det var därför det stod att det inte var tillgängligt för närvarande men det fungerade ju inte någon gång annat än på Engelska.....och det använder jag........skäms......

Kära vänner ni får inte vara så tålmodiga utan gör som Kölis gjorde att lägg en blänkare när det är något som inte fungerar som det ska så tittar vi på det.

Vi kollar ju inte alltid varje funktion efter varje ändring som görs utan sådant här händer bara för vi är mänskliga och det tänker vi fortsätta att vara!!

Så nu kan alla lägga in och justera sina "pluttar" för nu är det sååååå enkelt.

Mvh
Håkan
 

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Inlägg
5.431
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2024
Sv: Var Finns Vi


Hej Rembrant och välkommen till husbilsklubben.se

Såg att du lagt in en plupp i Var finns vi, men har ni flyttat till Sundsvallstrakten?
vi bodde där en stund innan vi flyttade till rätt ort. :snowman-3-icon: :music-icon: :snowman-1-icon: vet att Kent HBK 7 bodde där en dag också.

Kul att se så många pluppar kartan, de ökar varje dag
Ha en fortsatt God Jul önskar Carina HBK 6 :snow-icon: :singing-icon: :music-icon:

 

Kingen

HBK Medlem
Inlägg
4.289
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2024
Sv: Var Finns Vi

Hej och god morgon allaihopa

Rembrant hade bara dubbelt boende ett tag.
Det är väl så att han visade var han stog med husbilen när han pluppade.
Nu har han i alla fall kört hem så han har enkelt boende igen.

God fortsättning önskas från Färgelanda
 

Rembrandt

HBK Medlem
Inlägg
76
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
93
Medlemskap
2024
Sv: Var Finns Vi

oopss.. så det kan bli. :confused: Tack för hjälpen med att leda mig hem ;) !

Tack Carina6 och god fortsättning till alla.

Rembrandt.
 

Åke o Wania 65

HBK Medlem
Inlägg
763
Kommun
Leksand
HBK-Nr
65
Medlemskap
2024
Sv: Var Finns Vi

Efter mycket tryckande hit å dit, så lyckades det till slut, att få dit pluppen.

GOD FORTSÄTTNING

Önskar ÅKE och WANIA:)
 
F

F.d. 1158

Guest
Sv: Var Finns Vi

Hej och God Fortsättning
Äntligen är plutten Björnson på plats
 

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Inlägg
5.431
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2024
Sv: Var Finns Vi

:music-icon: Det är kul att titta in på "Var finns vi " och se var alla bor och se alla pluppar som sprider sig. Men jag undrar om Kejo har dubbelt boende eller om han har flyttat. Det är en ganska välbebodd plats han bor på och vi är flera i klubben som har bott där, men valde att flytta.
:snow-icon: :music-icon: :music-icon:
 
Toppen