• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Var åker man?

F

F.d. 8562

Guest
Sv: Var åker man?

Lycka till med nya husbilen! Vi åkte en kortare sträcka första helgen och skrev upp vad som måste köpas. Man kan sitta hemma och tänka, men kommer man ut en helg, märker man vad som fattas.
Ha en bra dag och klappa HB.n från oss.
Det är klokt skrivet:)
 
C

Ciri

Guest
Sv: Var åker man?

Tack för alla trevliga tips :)
Nu blev det bestämt av de yngre (12 och 14år) att vi ska åka till Södertälje i helgen. Det känns som en liten lagom tripp. Nu har jag letat överallt om information om ställplats i Södertälje eller dess närhet.... Men jag går bet :wideeyed: Finns det någon här med goda tips?
 

Helena&Rolf

HBK Medlem
Inlägg
305
Kommun
Åtvidaberg
HBK-Nr
10108
Medlemskap
2024
Sv: Var åker man?

Vet ingen i Södertälje, men i Trosa gästhamn finns bra ställplats. Om man kommer sent dit kan man ringa dem och få kod till toaletterna. Elplatser finns.
Lycka till.
Rolf
 
F

F.d. 29789

Guest
Sv: Var åker man?

Hej
Igår gjorde vi klart vårat husbilsköp, det blev en Eura mobil 2006. Vi köpte med nya vinterdäck och nu på lördag får vi hämta den :)
Vi är såklart riktigt otåliga att få ge oss ut på äventyr. Har ni goda tips på var man åker nu i vinter, på helgtripper? Vi bor i Västerås.

Hej vi har en sådan husbil och är jättenöjda med den,har haft den sedan den var ny.
Karl-Erik H
 
C

Ciri

Guest
Sv: Var åker man?

Det blev en natt i Trosa :yes:
4 ungdomar, ett stycket lurvig hund och två vuxna. Vi är supernöjda. Det var inte kallt, lite trångt förvisso men mest bara mysigt.
Husbil är grejen :wink:
 
Toppen