Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ja hitills i år har det bara blivit en tur.Hej . Tycker det är lite som skrivs här av singlarna . Är ni ute och åker och ingen data med er . En fråga från mig , vart åker ni i sommar , det kanske kan bli en spontanträff
Lars HBK 100 ( Är helt hundra)
Jag är i Borgholm, var är ni? Kör till Böda hamn i morgon. Häng på.Hej . Tycker det är lite som skrivs här av singlarna . Är ni ute och åker och ingen data med er . En fråga från mig , vart åker ni i sommar , det kanske kan bli en spontanträff
Lars HBK 100 ( Är helt hundra)
Hej!
Singel som gjort lite turer ensam i sommar. Massor av husbilar med lyckliga? par!
Jag längtar till september så jag kan dra till Spanien, Portugal för övervintring.
6-gången, men det var 9 år sedan.
Nån som hänger med genom Europa?
Håller med ang paren. Har inte träffat på en enda husbil m bara en person i, hittills i sommar. Man blir lite uttittad ibland, ha, ha. Ensamt fruntimmer med en hund *L*
Jag hade gärna haft sällskap ner, men vi åker senare. Hunden o jag tänker styra kosan till Portugal (Algarve) nångång i oktober. Ingen övervintring dock, åker hem igen till advent.
Åkte ner med den här för exakt 20 år sedan
Visa bilaga 58238
Körde upptäcksfärd längs hela Algarvekusten, ner på varje liten gata/gränd mot Atlanten(blev till att backa tbx ibland) och ut på varenda möjlig strand (fördelen m 4x4). Då var det inte många husbilar man såg. På en av irrfärderna "snubblade" vi över ett hus till salu som vi inte kunde motstå, så sedan dess har det blivit flyg ner. Nu när jag trappat ner på jobbet o har möjlighet till lite mer sammanhängande ledig tid köpte jag husbil igen förra året. Ska bli kul styra kosan söderut igen i höst.