• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vanligt att smartphones hänger sig ?

B

brittsan

Guest
Min androidtelefon hänger sig gång på gång. Det går varken att ringa eller ta emot samtal. Jag får då stänga av den och starta upp den på nytt. Är det ett vanligt fenomen då det gäller dessa så kallade smarta telefoner :quest: MVH Britt
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Vanligt att smartphones hänger sig ?

Det har aldrig hänt mina smarta, inte ens mina Androids.

Jag tycker att du skall reklamera den om garantin finns kvar.
 
B

brittsan

Guest
Sv: Vanligt att smartphones hänger sig ?

Tack. Då ska jag reklamera den för garantin finns kvar. Har bara haft den i ett halvår.
 
F

F.d. 8653

Guest
Sv: Vanligt att smartphones hänger sig ?

Du kan ju alltid prova med en fabriksåterställning innan du skickar. Funkar det, så slipper du vara utan telefonen i flera veckor. Min Defy verkar trivas bäst i prestanda läget.
 

JanneW

HBK Medlem
Inlägg
439
Kommun
Örnsköldsvik
HBK-Nr
1335
Medlemskap
2025
Sv: Vanligt att smartphones hänger sig ?

familjen har både andrioder (2st) och iphones (2st) och visst precis som vilken annan dator som helst så kan det hända att den hänger sig ibland.

Se till att du har senaste uppdateringar det är det enda jag kan rekommendera. (tror inte man lyckas reklamera telefonen "bara" för att den hänger sig faktisk)

Det händer väll inte mer än någon/några ggr per år för oss i alla fall, så det beror väll lite på hur ofta det händer för dig.... för det är klart är det flera ggr/dag eller vecka så är det ett annat läge :msn_wink:
 
F

F.d. 50209

Guest
Sv: Vanligt att smartphones hänger sig ?

Det har aldrig hänt mina smarta, inte ens mina Androids.

Jag tycker att du skall reklamera den om garantin finns kvar.
Bäste Knarrevik.
Jag har fått många goda råd av dig och tackar dig för det engagemang, inte bara mot mig, men en stilla undran i all vänskap.
Finns det någon apparat eller någon funktion som du inte haft eller provat??? :msn_wink: Du vet ju allt:bock:
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Vanligt att smartphones hänger sig ?

Finns det någon apparat eller någon funktion som du inte haft eller provat??? :msn_wink: Du vet ju allt:bock:

Jag har inte provat de nya Windowsmobilerna ännu men jag tycker att det ligger tillräckligt med smarta telefoner i mina byrålådor nu.
Kanske ett blivande mobilmuseum?

Jag har faktiskt lyckats sälja några på Blocket och Tradera.
Androids är svårsålda eftersom det dyker upp så många nya modeller hela tiden.
 
B

brittsan

Guest
Sv: Vanligt att smartphones hänger sig ?

familjen har både andrioder (2st) och iphones (2st) och visst precis som vilken annan dator som helst så kan det hända att den hänger sig ibland.

Se till att du har senaste uppdateringar det är det enda jag kan rekommendera. (tror inte man lyckas reklamera telefonen "bara" för att den hänger sig faktisk)

Det händer väll inte mer än någon/några ggr per år för oss i alla fall, så det beror väll lite på hur ofta det händer för dig.... för det är klart är det flera ggr/dag eller vecka så är det ett annat läge :msn_wink:

Tyvärr så hänger sig min några gånger i veckan. Verkar oftast vara om jag tidigare varit inne på nätet.
 
Toppen