Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Visst har Swedbank valutakonton ! (och det är i Halmstad Swedbank jag är kund i)
Jag har haft flera, visserligen med firman men det kanske är där skon klämmer.
Jag har i Nordea som privatperson. Jag använde det kontot när jag köpte min Plåtis i Tyskland
Fincan, du är väl liksom jag ofta i Tyskland?
Gå då in och öppna konto i Deutsche Bank.
Jag har ett konto i Deutsche Bank, med två underkonton.
Ett är helt kostnadsfritt, Sparkonto, där får jag ränta på pengarna och ett gratis Baankomatkort. Du kan se status via Internet men ej göra något aktivt mer än att skicka dit pengar till bankernas handelskurs (motsvarar Text TV kursen med några öres påslag)
Max uttag är 5.000 Euro på annat kontor än ditt.
Det andra kontot kostar 60 € per år och då ingår även ett Betalkort, EC Karte, med Maestrofunktion. Funkar att betala med och göra uttag i hela Europa. Du kan dessutom hantera kontot via Internet med betalningar och överföringar precis som ett vanligt svenskt konto. Funkar kanon när man vill handla utomlands och göra direktbetalningar.
Kan plocka ut massor med kontanter om man aviserar iförväg på andra bankkontor.
Kontot kan ju då även användas i Spanien.
Hej Roland.
Hur har du gjort med att föra över pengar till den andra konton och till vilken
kurs ?
Mvh
Kolla på www.dkb.de kan vara en intressant lösning.
Kolla på www.dkb.de kan vara en intressant lösning.
Har öppnat eurokonto som privatperson hos Nordea, men det gäller att träffa " rätt person " som inte är stelbent.