• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vad ska man köpa för "garagetäcke"?

LasseG

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
7926
Medlemskap
2026
Det ser ut att kunna bli marigt med vinterförvaring i år och jag har inte lyckats få upp mitt garagetält än, så jag funderar på att köpa ett överdrag om bilen blir stående ute när snön kommer. Nån som har förslag på något prisvärt täcke? Bilen är en halvintegrerad Rimor 69P, 7,40 lång och 2,95 hög.

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Vad ska man köpa för "garagetäcke"?

Vissa Julabutiker har kvar enstaka överdrag till nedsatt pris 999:-.
Jag har satt på mitt för sjätte säsongen.

F

F.d. 53012

Guest

På sedan 2008 varje år ingen fuktskada trots enorm vinter 11 o 12. Det finns hur mycket som helst att läsa om detta ämne behöver inte upprepas, allt är redan skrivet.

LasseG

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
7926
Medlemskap
2026

Jaha, precis när jag hade jagat över halva Mälardalen efter ett stort täcke, det var slut överallt, och fått tag på ett för 1500:- så fick jag tag på en garageplats till bilen. Typiskt! :)

Toppen