• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vad ska jag nu hitta på?

Bäckis1843

HBK Medlem
Inlägg
2.382
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
28774
Medlemskap
2024
Det är så överskattat att vara sjuk, att vara hemma och inte kunna göra någonting. Tufft mentalt.
Vurpade på mtb i slutet på juli för två år sedan, spricka i ”fel” handled, klart deprimerande. Började gå, började vandra, gick bl.a. Kungsleden förra året, insåg hur lite av Sverige jag har sett, gick och beställde min första husbil.

Krya på dig!
Jag har utökat normala dagars promenad på 2x5km (hund) till 2x10km med början igår.
Men det är ju så tråkigt. Jag älskar att jobba och har mycket svårt att sitta still.

När jag bröt handleden för några år sedan köpte jag en bordcirkelsåg, en spikpistol och en massa brädor.
Sen byggde jag en 10m2 friggebod....
 

Bäckis1843

HBK Medlem
Inlägg
2.382
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
28774
Medlemskap
2024
Och när det nästan har blivit bra i axeln så jobbar man på lite med sådant som blivit liggande.

OCH DÅ HÄNDER DET!!

Fick fira nationaldagen på akuten och dagen idag på ortopeden :-(

Två leder ur led och en flisa på vift. I samma finger.

Jo jag klämde mig mellan två stenar av modell större.

Så nu är man ledig fram till semestern :cool:
 

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Inlägg
5.518
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Skrattar inte åt lidandet som du nog förstod. :)

Jag vill också ha en friggebod. Men tyvärr så är jag kass på att få mina projekt att starta.
Det gick inte ens när jag var sjukskriven 5månader.:msn_wall:
Problemet med en "för lång" ledighet oavsett orsak är att man kan tänka.
"Njae, struntar i det i dag, det är många dagar kvar av ledigheten."
Så småningom kommer man på att det är ju bara fyra dagar kvar av ledigheten och det hinner jag ju inte att fixa allt på...... Så det får vara den här gången också.

M.v.h. JANKRO.
 
Toppen