• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vad kostar husbilen ??

elegance

FD HBK Medlem
Kommun
Bräcke
HBK-Nr
14404
Medlemskap
2023
Är det fler än jag som blir less på "nyfikna" som ideligen frågar vad man gett för husbilen ?? I en början så svarar man ärligt i en tron att frågan kommer för att personen i fråga verkar vara intresserad av att ev köpa en , men efter ett tag så upptäcker man att dom är helt enkelt nyfiken och avundsjuk så numera uppger jag inte gärna hur mycket man betalt för husbilen :twitcy:

Sv: Vad kostar husbilen ??

Ingen har frågat mig om min husbil - ändå är det en ombyggd Instamatic utan blixt.....

Fick frågan när vi bytte för tre år sedan,jag svarade att jag inte visste för den var inte fullbetald.
Olle.

Jag tycker det är otroligt fräckt att folk frågar vad jag har betalt för något jag äger. Ska andra skita i tycker jag...............jag är inte skyldig att svara på sån fråga..........punkt.

Jag brukar svara men samtidigt har jag då satt ett betyg på den som frågar.
Brukar bli ganska tydligt i samtalet varför frågan ställs:wink:

Den som är riktigt nyfiken kan ju alltid googla och faktiskt så tror jag en del gör så.

Folk som skall ”tycka till” och snabbt döma dom som köpt husbil för en massa pengar borde också lära sig att det är stor skillnad ekonomiskt på att ha köpt en husbil för egna pengar och att ha köpt den för lånade pengar. Detta gäller givetvis också alla flådiga sportbilar där man av någon anledning alltid tror att ”ägarna” är miljonärer.

Trist att man skall behöva dra sig för att berätta p.g.a. andras avundsjuka. Själv bryr jag mig inte och skäms inte.
Grattis till dem som har lyckats skapa sig möjligheten till att få åka husbil, sportbil eller båt. Antingen med hjälp av egna ihoptjänade pengar eller med hjälp av bankens pengar.

Som man bäddar får man ligga..

Tillbaka
Toppen