• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!

Vad har hänt?

Du bytte väl inloggning någon gång 2012? Dina inlägg som du gjorde fram till det bytet får du leta efter under ditt dåvarande inloggningsnamn (om du fortsatt betala medlemsavgift). Om inte har ditt dåvarande konto tagits bort och du får leta efter det inloggningsnamn som du fick på ditt gamla konto.

Om du däremot undrar var dina inlägg efter år 2012 så får du söka med hjälp av sökfunktionen. Jag gjorde en sökning på Atina1 och nyare än 2012 och kom fram till 442 inlägg.

//Michael, HBK Web

Du har ju senaste tiden skrivit flera inlägg, hur menar du nu?
Du bytte väl inloggning någon gång 2012? Dina inlägg som du gjorde fram till det bytet får du leta efter under ditt dåvarande inloggningsnamn (om du fortsatt betala medlemsavgift). Om inte har ditt dåvarande konto tagits bort och du får leta efter det inloggningsnamn som du fick på ditt gamla konto.

Om du däremot undrar var dina inlägg efter år 2012 så får du söka med hjälp av sökfunktionen. Jag gjorde en sökning på Atina1 och nyare än 2012 och kom fram till 442 inlägg.

//Michael, HBK Web
Hej

Michael Johansson

Nja det är inte som i fjol, när jag loggade in, då var det som vanligt!!! i år står där " välkommen till baka! m. samma medl. nr. när blev jag utkastad m, samma nr, tillbaks.
För mej är det svårare att förstå, det som varit lätt förut!
Blanda inte in historia! Levt utan HBK i många år!!!
Vad kan mitt fel vara, logga in på " forum" hur gör jag som förr.

Senast ändrad:
Som allt inom internet, så blir app och program uppdaterade ibland. Är det kanske det du menar?

Som allt inom internet, så blir app och program uppdaterade ibland. Är det kanske det du menar?
Hej, nja att kolla något nu är för mej inte lätt, att man ändar en sak , det kräver information.
Loggar in ,

Husbilsplatser allt!​

Meny , Nytt, Forum, Logga ut, Hbk Logga,, inget går att " klicka " på.
Tack Esbjörn för frågan.
Mvh.

Om det inte går att klicka på någon meny så har du ställt in din dator/padda/telefon och webläsare fel.
Troligen har du stängt av Javascript eller satt dina säkerhetsinställningar för högt.
Be någon i din närhet hjälpa dig om du inte hittar själv.

Vill du ha hjälp här så tala om vilken dator/padda/telefon du använder och vilken webläsare och exakt vad som inte fungerar.
Du kan ju uppenbarligen skriva inlägg så något fungerar ju.

Tillbaka
Toppen