• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vad händer i helgen?

Kristina & Janne

HBK Medlem
Kommun
Motala
HBK-Nr
5719
Medlemskap
2025
Kanske att tråden kan användas kontinuerligt för att tipsa om saker kommande helg. Det kommer ju alltid en ny helg :)

Själva tänkte vi åka någonstans nu den närmaste helgen men vi kan inte bara slå oss till ro i en skogsdunge eller på en camping. Vi vill helst göra något så att gå på museum, marknad, riddarspel, tivoli, teater etc.

Sv: Vad händer i helgen?

Hade tänkt ta Norrköping och mässan. Funderade på campingen intill årsmötet som vi var för sena för att hoppa på. Brukar aldrig veta om vi får ledigt i tid för att boka årsmötet. Nu är det dock bråk med "resande hantverkare " så det blir nog Gränna. Där är nästan alltid fint. Cykla på visingsö är toppen.

Senast ändrad:

Urspårat

Senast redigerad av en moderator:

Då det är långhelg blir det några dagar i Grebbestad som sedan avslutas i Göteborg med cupfinalen.

Golf på Barsebäck!
Men eftersom jag är här utan husbil, så är det väl också utanför ämnet?

Tillbaka
Toppen