• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vad gör jag för fel ? Garmin 1350

B

brittsan

Guest
Har försökt att lägga in HBK:s ställplatslista. Följde Carnivals råd och det verkade ju jättelätt ( trodde jag ). Allt verkade gå bra. Men sedan försvann de i Gps:en....Vad gör jag för fel ? Är analfabet då det gäller sådana här grejer :confused:. Skulle helst vilja åka någonstans och få hjälp med den. Men åka till det stora elvaruhuset är ju inte lönt . Någon som har någon ide ? Alla här på forumet verkar så jätteduktiga på sådant här. Har beställt nya Bordatlas i bokform, för säkerhets skull :).

Sv: Vad gör jag för fel ? Garmin 1350

Ja den är på sd-kortet. Gps: en bekräftade detta.

Poi skal väre under den knap der hedder extra

Och sd kort er rigtigt isat ?
Första gang valgte du at overföra poi til navigator eller vinkede du nej i ruten

Hurra ! Det fungerar . Tack så jättemycket för hjälpen. Hade inte fattat att de fanns under extra !:yes:

Tillbaka
Toppen