• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

V-75

F

F.d. 25020

Guest
Idag på v-75 5156 kr behövs i den här kylan igår minus 34 grader idag -19 Ni ska ha det så gott Mvh 220 Sture i Pajala

Sv: V-75

Grattis fick bara 2 femmor , men spiken 12:an i sista gick in.
/Vidhem

Ikväll ser det lika lätt ut som vanligt på "Valla". Pengarna jag "hostar" in i kväll lägger jag en del av på lördagens V-75:a. Vinst både ikväll och på lördag. Så enkelt.

Hej Ludvika
Du det verkar nästan för enkelt för att vara sant. Lycka till
/Vidhem

Du bara vinner och vinner på travet Sture, grattis till dom fina slantarna tror jag tar rygg på dig snart :tongue:

Mvh
Pelle570

Nu har jag satt "dubbeln" 3 dagar i rad. I går till 20 ggr. Tack för kaffet.

Nu skiner solen från en klarblå himmel. -11 grader och 50 cm. snö.

Ha det bra.

Hej
Grattis till DD:n
Själv vann jag 12:- på V64 igår. dä du.
/Vidhem

idag 4135 på V-75 an sedan tog jag dubbeln också. Mvh 220 Sture i pajala

Hej Pajala.
GRATTIS.
Har inte kollat på V75:an idag .Vi har varit och grattat grannen som fyller år.
Stort kalas på resturang,
Kom hem nu. kollar kl.8.
/Vidhem

Hur gör ni?Jag fick bara 1 rätt,tippar alltid mitt födelsedata(vill vinna mycket)spelar alltid Harry Boy,men icke,Harry tog ut fel hästar som vanligt.

Hej alla som spelar V-75, det är konstigt att alla bara vinner, ingen som förlorar ???? :cool:
mvh. Guy

Hej Pajala
jag har vaknat efter festen.
Det blev bara 4 rätt trots att jag satten nr 5 ,som jag hade som spik i 6 loppet .
/Vidhem

Tillbaka
Toppen