• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

V-75

F

F.d. 25020

Guest
Förra helgen 7 rätt drygt 900 i helgen 7 rätt 25.187 så nu väntar jag på stora vinsten,så att jag kan byta husbil igen. Mvh 220 Sture i Pajala

Jimmy & Milla

HBK Medlem
Kommun
Skövde
HBK-Nr
46
Medlemskap
2025
Sv: V-75

Hej
Grattis till er i Pajala.
Kan man få va med på en andel till nästa helg här vinner vi inte vi får bara betala.
Jimmy & Milla

Ami

HBK Medlem
Kommun
Strömstad
HBK-Nr
681
Medlemskap
2025

Är detta med andelsspel något som medlemmar i HBK tänker börja med? Säg bara till så hänger kanske även vi med! MVH BOH HBK 681

Leif och Lena

HBK Medlem
Kommun
Skara
HBK-Nr
1330
Medlemskap
2025

GRATTIS Sture. Roligt att höra att det finns dom som vinner på V75. Jag försöker varje vecka, men får bara fem eller sex rätt. Hur gör du.​

Margus

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
1233
Medlemskap
2024

Sture, kör du reducerat system typ Jokersystemet eller matematiskt?
Jag använder Joker och tycker det fungerar bra, det gäller att ha en bra ram. Dessutom får man ju med många kusar pga reduceringen, dock måste vissa kriterier uppfyllas. Har kört bolag med detta system i ett par år nu, förra året bra plus och i år något sämre för det var himla svårt första halvåret i år.
Grattis till vinsten förresten!!

//Margus

Brittis

HBK Medlem
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2025

Hej och grattis. Sjäiv spelar jag ochså två gånger varje vecka, men jag kör bara med "harryboy" det har blivit lite små vinster. men den som väntar,,, får se? Hoppas kan man ju alltid göra. det är ett evigt letande efter ATG-ombuden när vi är på resande fot med husbilen men det brukar lösa sig för det mesta. :wub:Mvh

F

F.d. 25020

Guest

På frågan om system så kör jag melln 1500-1800 rader beroende hur vinsterna utfaller men max 2000 rader tar ut lite säkra som utgångsrad samt läser jag mig fram på olika spelsidor, så lycka till ni som ska spela, kör även DD/varje dag där håller jag mig mad 12 rader som max även där säkra samt outsider.Mvh 229 Sture i Pajala ;)

Toppen