• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vårtecken

Idag mötte jag ett säkert vårtecken på E4an i höjd med Brahe hus på väg norrut . Dom så kallade stensättarna eller byggare .Från GB .. Hoppas att folk har fått upp ögonen för dessa hantverkare o inte anlitar dom. Tyvärr är det alltid någon godtrogen som trillar dit....... .... //Mikael

Segt i år, men våren kommer säkert. Det finns små "individer" som trotsar kylan. Denne lille krokus står nu alldeles ensam i vår rabatt.

Bilagor

• IMG_2239 (redigerad).JPG
    IMG_2239 (redigerad).JPG
    2,3 MB · Visningar: 15
Fy attan vilka tråkiga vårnyheter. Här hemma lyser solen från klarblå himmel (visserligen bara +3 grader men ändå åt rätt håll. Inne har jag tulpaner på bordet & imorgon åker sommardäcken på.

Senast redigerad av en moderator:
Fy attan vilka tråkiga vårnyheter. Här hemma lyser solen från klarblå himmel (visserligen bara +3 grader men ändå åt rätt håll. Inne har jag tulpaner på bordet & imorgon åker sommardäcken på.
Håll dig borta från Skåne bara, bor längst söderut och här har vi fått ganska mycket snö i natt. Den starka vinden gör inte saken bättre, vägarna är ganska besvärliga på många ställen.

Tillbaka
Toppen