• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Våren??

kaj.p

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Nyss hemkommen från Doncaster i UK och om vi väntar på våren här är det inget mot vad engelsmännen gör. Där är full kaos med snö o kyla. Massor med vägar stänga o fullt med bilar i diken överallt, men så är det få som har vinterdäck med.
Då det också blåst kraftigt så driver snön o lägger isig bakom murar o häckar och det är där de har sina vägar. Idag väntar de mera snö.
Så nur när man kikar ut här hemma så har faktiskt våren kommer längre här :)

Bilagor

• Uk.jpg
    Uk.jpg
    127,4 KB · Visningar: 3
  • UK1.jpg
    UK1.jpg
    151,3 KB · Visningar: 2
  • UK2.jpg
    UK2.jpg
    167 KB · Visningar: 0
Sv: Våren??

Hej
Här utanför Berlin är det lite bättre med våren även om det ligger snö på fälten i närheten av där vi bor. I dag har vi haft sol och 2 plusgrader och blåsigt. Nätterna är kalla för årstiden -10 - 12 gader. Kallaste mars på 130 år. Men våren är på gång.

Istapparna växer, och idag såg jag årets första stare. Sitter där i solen och putsar fjädrarna.
Vet inte varför bilden med istappen blir på fel håll.
Mvh. Klas

Bilagor

• 20130325_153120.JPG
    20130325_153120.JPG
    1,2 MB · Visningar: 6
  • 20130325_141339.JPG
    20130325_141339.JPG
    6,3 MB · Visningar: 4
Tillbaka
Toppen