• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

våra fyrbenta familjemedlemmar

T

Teddi

Guest
tänk,,igår va de en rolig dag,,satt o lattjade med er tills fram på småtimmarna,,
hade riktigt sköj,ock ja har alltid skype online,,då ringer min bästa hundkompis på skype med video,,ja tänkte inte så mycke på det utan svarade lika,,

en riktigt vacker flicka i sina bästa år50,:msn_wink:,ock med en rottis som vaktar henne så otroligt så ingen karl kan eller våga komma för nära,, bara jag har denna stora hund accepterat,,vi har byggt upp ett förtroende emellan som varit nåt alldeles enastående under fem års tid med denna hund,,

vad hände,,tjejen sitter ock storgråter,,hunden borttagen igår med en accelerande cancer som nästan uppkommit direkt,,inte ett ord vi växlade,,ja satt o gråt lika mycket,,bara 5 år,,
ja har tänkt innan att de kan vara lite omanligt att gråta,,men inte då,, det är bättre ock visa sina känslor än att vara känslokall,,
hon är ensam nu,,som så många andratycker,,nu orkar jag inte mer,,jodå,,säger jag,, ta nya tag,sussanne,,ja skall hjälpa till med lite pengar så hon kan fortsätta detta roliga ock sociala liv man har som hundägare,,skall följa med ock titta på en ny livskamrat till henne,,
för hur de än är så har man gått igenom detta ett antal gånger,,ock dom hundägare som slutat har man också förlorat,,dom har hittat andra intressen,,men inte med denna tös!!

så en slutsats,,ta inget för givet,,va glad för varje ny dag,,man vet inte den sista,,för varken sin hund-sej själv eller nån vän,, ha en jättebra dag,, teddi,,
 
Toppen