• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vår ställplats Ragges

• Startad av Startad av F.d. 58547
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 58547

Guest
Vi har satt upp en skylt hos oss vid vägen.
OBEHÖRIGA ÄGA EJ TILLTRÄDE
VARNING FÖR HUNDEN.
Detta gäller ej HBK are./susanne
Om ngn i webben ser detta kan ni lägga in detta på ställplatsen./susanne

Sv: Vår ställplats Ragges

:spinny::spinny::spinny: Många hjärtliga kramar till ER Susanne Ragge oGustav vem f-n skulle våga åka in objuden på Ragglanda när den stora elaka vakthunden ZIMBA är ute på gården? Hi Hi Hi!
Än en gång kära hälsningar! SivoLasse:spinny::spinny::spinny:

:wub::yes::wideeyed:HEJ SUSSAN. HAJEN VÅGAR INTE ÅKA TILL RAGGLANDA MER FÖR DEN STORA SVARTA HUNDEN ZIMBA....... KANSKE LILLE SKUTT BITER ZIMBA??????????:twitcy::twitcy::twitcy:

Passa er!Bussa hunden på er ska jag göra.
Nä det är så att det är så många som åker ner till oss och "lånar trampebåt o grillar m.m".
Jag är så frb trött på detta.
Hundvarningen har gjort susen
Så alla ni i klubben,Zimba är jättesnäll./susanne

RIMG0042-1 (Small).JPG

Senast redigerad av en moderator:

:twitcy::twitcy:Sussan vill du låna lilla skutt så får du hjälp ha ha ha......................

Hej Ragge och Susanne. Om Ni får problem så får Ni gärna låna min STORA kraft att skrämmas med, / Kurt

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Toppen