• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vår saknade Berit

schmid

HBK Medlem
Inlägg
1.902
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2024
Sv: Vår saknade Berit

Hej!

Vi lider med er!

Vet verkligen hur det känns för er.

Man får ta en dag i sänder, och vårda minnena.
 

maro

HBK Medlem
Inlägg
946
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2024
Sv: Vår saknade Berit

Tråkigt att höra - vi lider också med er. Har man själv varit i samma situation någon gång så vet man hur jobbigt det är.

Det är nu snart sex år sedan vi miste vår förra westie och kommer aldrig att glömma honom.

Ha en så bra midsommar som ni kan trots tråkigheterna!
 

Kingen

HBK Medlem
Inlägg
4.289
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2024
Sv: Vår saknade Berit

Vi vet oxå hur det känns när en nära vän går bort men det hjälper ju inte er just nu.

Vi lider med er och skänker Berit en tanke.

Ha en så bra midsommar ni kan trots ledsamheterna.
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Vår saknade Berit

Usch vad ledsamt att höra.
Man fasar ju för denna dagen, har ju ej haft hund innan men mor o far har haft hund som blivit sjuk som jag fått åka in med.
Ta nu väl hand om minnena och försök att fira midsommar ändå./Susanne
 
F

F.d. 5817

Guest
Sv: Vår saknade Berit

Vad skall man säga. Inga ord räcker till för att beskriva saknaden av en familjemedlem som har gått bort...

Tankarna går till er...
 
Inlägg
716
Kommun
Danmark
HBK-Nr
788
Medlemskap
2024
Sv: Vår saknade Berit

hej
tænker på jer og ved hvor I lider.
Berit kan aldrig erstattes, men en ny hvalp kan ge jer andet at tænke på
håber at I trods alt får en trevlig midsommer
hilsen Michael og Marianne
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Vår saknade Berit

Vår tankar går till er. Vi hade förmånen att få träffa Berit, en jättego hund. Trots allt önskar vi er en bra midsommar, kramar från oss i HBK 1356
 
F

F.d. 52945

Guest
Sv: Vår saknade Berit

Tråkigt för er!
Hoppas ändå att midsommar blir något sånär hyffsat för er!
Mvh
Pilot
 

Pettsson

HBK Medlem
Inlägg
494
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2024
Sv: Vår saknade Berit

Hej tänker på er...vet precis hur det känns...bara 6 mån sen vi förlorade våran Leo pga av sjukdom...tomheten går ej att beskriva.....Må gott och trevlig midsommar
 
H

hianders

Guest
Sv: Vår saknade Berit

Annikka och Michael och Bianca!! Vårt djupaste medlidande med att förlorat en älskad vän. Nu får Bianca jobba för två. Vi tänker på er och fasar för dagen när den kommer för våra gamla gubbar.

Tack för tipset om bra plats för natten. Vi är nu hemma i Korskrogen sedan en timme tillbaka och skall plocka ur vår Adde.

Kramar i mängder
Inger & Hasse & Grabbarna Grus
 

gunnar20

HBK Medlem
Inlägg
102
Kommun
Orust
HBK-Nr
760
Medlemskap
2024
Sv: Vår saknade Berit

Hände oss i höstas, vår gamla schäfertik på 10 år fick somna in. Men dan efter skaffade vi en ny frisk fläkt Cozmos (idagarna 1 år gammal). Det är fruktansvärt när detta händer men vi kan tyvärr inget göra - bara tacka för allt vi fick och det var ju en massa som tur var - vilka minnen man har. Hoppas på fler och nya minnen med den lille!

Vi vet vad Ni går igenom - men man orkar till slut - jag lovar!
 
O

Ola o Kerstin

Guest
Sv: Vår saknade Berit

Hej
Vi lider med er, vet hur det känns, vår Ellen fick cancer och dog i April. Hon blev begravd bredvid våra tidigare hundar, två St. Bernhardare och en Chow Chow, och då sa jag så här, "jag orkar inte med detta en gång till, aldrig mera en hund". Även Kerstin var av samma åsikt, aldrig mera en hund.
OK, efter 40 år med hund så kanske man säger en sak och menar något annat, resultatet av vårt beslut, "aldrig mera hund", blev en Finsk lapphundsvalp, som nu är elva veckor gammal. Så nu har det blivit fart på "gamlingarna" igen, livet går vidare.....hälsar Ola o Kerstin
 
Toppen