Livibil
HBK Medlem

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Men så stor last lär ni inte behöva varje dagVi köpte en ”dramaten-väska”, bra grej.... men med 5liter vatten 4 flaskor vin mm mm så blev den rätt tung
Tur man har en stark käraste , så vi fick hem allt
Hej på er!
Har läst om er nerresa genom Frankrike på icke betalvägar och undrar för vi lämnar Åhus den 8/1 .Är det något ni ångrar eller skall vi lägga om kursen lite med betalvägar eller delar av den ? Eller nån som vet vad kostnaden är genom du pontarnas land ? Vi åker via Grevens (snitzeln alla talar om) Luxemburg Metz Lyon Avignon o Perpignan. Eftersom vi har en oldtimer så åker vi inte så fort, så snabba motorvägar gynnar inte oss direkt . Medvind o nedförsbacke = 90 km/h. Kenneth o Lena
Hej på er!
Har läst om er nerresa genom Frankrike på icke betalvägar och undrar för vi lämnar Åhus den 8/1 .Är det något ni ångrar eller skall vi lägga om kursen lite med betalvägar eller delar av den ? Eller nån som vet vad kostnaden är genom du pontarnas land ? Vi åker via Grevens (snitzeln alla talar om) Luxemburg Metz Lyon Avignon o Perpignan. Eftersom vi har en oldtimer så åker vi inte så fort, så snabba motorvägar gynnar inte oss direkt . Medvind o nedförsbacke = 90 km/h. Kenneth o Lena
Trevliga och nyttiga JulklapparVisa bilaga 160681 Då har vi fått årets första Julklapp.... av Camping ägaren!!
Mycket trevligt och uppskattas, även om jag ”har flytt från Julen”.
Förrutom Vin fick vi bl.a apelsiner (jättegoda)