Fam Grönberg
FD HBK Medlem
Hej.Vi har precis köpt en Eura Mobil Integra 730 HB-09.Man trodde inte att det skulle vara så mycket småfel och slarv på en sådan dyr bil.Man får ju hoppas att man blir nöjd.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Husbilar med många fel är tydligen vanligt hur acepterar ni sådant jag hade alldrig acepterat det en sån grej till det priet med så mycket fel jag är nybliven husbilsägare efter 40 år med husvagn när man läser här på forumet om alla nya felaktiga bilar undrar man hur husbilsägarna tänker, jag kann lova en husvagnsägare hade alldrig tollererat sådant, jag har ägt 11 husvagnar av ett vist märke och aldrig haft några problem när jag köpte denna husbil av samma märke så gordes förbehållet att blir där problem så går köpet tillbaka,efter4 veckors användande så hittade jag två fel när jag komm in till handlaren msd köpe kontraktet föstod han vad saken gälde och råttade till felen omgående, men kanske det är bättre kvallite på svenska produkter det är ett år sedan och ännu är de felfri,
Du kan inte ha varit länge i campinglivet om du inte märker skillnden på bilar och vagnar, vad beror svenska märkens framgångar på om det inte kvalliten och bemötandet av kunderna hade en svensk tillverkare burit sig åt på det viset så hade dom inte funnits i dag, men det är vanligt i dag att svenska produkter är hatobjekt gäller vagnar såväl som husbilar och även vanliga biar.

Du kan inte ha varit länge i campinglivet om du inte märker skillnden på bilar och vagnar, vad beror svenska märkens framgångar på om det inte kvalliten och bemötandet av kunderna hade en svensk tillverkare burit sig åt på det viset så hade dom inte funnits i dag, men det är vanligt i dag att svenska produkter är hatobjekt gäller vagnar såväl som husbilar och även vanliga biar.

Hej svejs på Er med olika åsikter,så ska de va, eller? Ni skriver om fel fel och fel visst e de så men det är leveranskollen som har för brottom, gjorde de vad de är tillsatta till skulle det se bättre ut m.a.o. vore lite grundligare i sin inspektion och genomgång så vore det en glädje för säljaren och kunden samt ett antal irritationsmoment mindre,,de vi blir väldigt fort är irriterade,sedan är loppet kört, ett råd behåll lugnet och för en vettig dialog så kommer man långt...Finns ingen lösning i sikte så riv köpepappren ta sikte på dörren ,,det finns flera handlare ,så varför krusa.Inte ja i alla fall .. m.v.h. 4957 EDLING åker KABE TravlerSka hämta bilen imorgon,ska nog bli bra hoppas jag.Man har ju tur att det finns trevlig personal som verkligen gör allt för att man ska bli glad.Hoppas på det bästa.
Fy vad less vi är på skrotis.Den har nog satts ihop av en blind montör med så mycket
slarv som det är i den.Ex dörrlås felvänt,för långa skruvar i inredningen,felar skruvar här och där.Men som tur är så hjälper dom mig på firman där den är köpt.