• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vår Husbilssemester -17 på Vildmarksvägen- Blåvägen -Kystrikveien FV17 – Silvervägen

Sv: Vår Husbilssemester -17 på Vildmarksvägen- Blåvägen -Kystrikveien FV17 – Silvervä

Jag är nu äntligen klar med del 2 från vår Husbilssemester 2017 och den handlar om sträckan:

KYSTRIKVEIEN FV17 I NORGE – SILVERVÄGEN – E4 SKELLEFTEÅ TILL HÖGA KUSTEN.

Det här blogginlägget innehåller mer bilder än text och tänk på att varje grupp bilder går att klicka på för att se bilderna i större format

Här är en länk till den andra delen:

http://fotodagbokenblog.wordpress.com/2017/08/20/husbilssemester-2017-del-2-kystrikveien-fv17-i-norge-silvervagen-e4-skelleftea-till-hoga-kusten/

Sv: Vår Husbilssemester -17 på Vildmarksvägen- Blåvägen -Kystrikveien FV17 – Silvervä

Många fina och intressanta bilder med massor av arbete bakom. Bra gjort Hobbymannen!

Hälsning från Atlanthavsveien:
IMG_0882.JPG

Tillbaka
Toppen