• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vår första HBK-träff i Tungelsta!

H

hianders

Guest
Ett STORT TACK till Gerth och Barbro (värdparet) och ni andra nio husbilar som träffades på surströmmingsträffen i Tungelsta nu i helgen 17-19/8!!! Vi kände oss verkligen välkomna! Lekar och god mat (surströmming är gott!), trevliga människor och bra väder. Vi ser fram mot nästa träff! Hoppas vi ses i Jönköping, och glöm inte knappen!!

Inger Hasse & Grabbarna Grus = Hobbe, Hampus, Simon och Teddi
HBK 145:wink:

Sv: Vår första HBK-träff i Tungelsta!

Vi vill också tacka Gert & Barbro för en trevlig träff.

Det var också roligt att träffa andra HBK medlemmar, en del var i helgen på sin första träff och vi hoppas att ni fått mersmak för HBK träffar.

Vi ses igen !
Carina & Gunnar ;)

Ett stort tack till Gert & Barbro för en trevlig helg med lekar, mat och prat. :-)

Jag o Annelie smakade oxå surströmming för första gången och antagligen sista gången.

Det var mycket roligt att träffa alla de andra medlemmarna, hoppas att vi ses igen!

Bigge och Annelie

Ett stort tack till Barbro & Gert som arrangerade en trevlig helg med lekar och annat spex. Tack till alla andra också som förgyllde helgen.
Surströmming är en delikatess för några - men inte för oss. Vi träffar gärna alla som var där vid nästa träff.

Kurt & Margot

Hej igen vi vill också tacka för den trevliga träffen hos BARBRO OCH GERT med en härlig helg,samt alla andra HBK:are ingen nämd ingen glömd
Dan och Kerstin

Har vid många tillfällen kännt att det under sakkunnig ledning vore intressant att delta i en Surströmmingsskiva, heter det så?
Ni som nu varit med men inte tyckte att denna anrättning föll er i smaken, jag antar att ni fick all hjälp som fanns så att strömmingen intogs på rätt sätt!, vad var er uppfattning och varför vill ni inte ta detta i er mun igen?
Jag ställer frågan så att jag vet lite innan vad som väntar mig OM och NÄR det blir tillfälle för oss att smaka på detta!
Hörde att ordföranden i Surströmmingsakademien tyckte att lite underliga smaker att komplettera det hela med var av godo!, han strök ett tunnt lager Äppelmos i tunnbrödet innan det det andra las i!....mycket god kombination enligt honom.
Även Messmör i tunnbrödet verkar gångbart.
Tackar för en liten smakredovisning av er!

Tillbaka
Toppen