• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vågar du sälja...?

krinil

HBK Medlem
Inlägg
3.850
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Ska vi lägga ner Blocket diskussionen nu? Jag missförstod initialt muskattens inlägg. Sen försökte jag skoja till det, vilket inte var helt lyckat. Jag vill inte att du ska var sur på mig, eller på någon annan heller. Att jag skriver det här beror på att jag ser mitt inlägg som en negativ vattendelare i muskattens tråd, vilket inte var meningen. Sen trodde jag aldrig att du skulle ta det på det sättet du gjorde muskatten. Det ber jag om ursäkt för!
 
Senast ändrad:

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.138
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Ska vi lägga ner Blocket diskussionen nu? Jag missförstod initialt muskattens inlägg. Sen försökte jag skoja till det, vilket inte var helt lyckat. Jag vill inte att du ska var sur på mig, eller på någon annan heller. Att jag skriver det här beror på att jag ser mitt inlägg som en negativ vattenpelare i muskattens tråd, vilket inte var meningen. Sen trodde jag aldrig att du skulle ta det på det sättet du gjorde muskatten. Det ber jag om ursäkt för!

Det är ok Krinil....
Jag respekterar din ursäkt och tycker att du är helt ok, nu när du inser hur galet det kan bli när man har andra intentioner än TS...

Önskar dig en god fortsättning på kvällen...
 

Blaser338

HBK kassör
Admin medlem
Inlägg
3.254
Kommun
Skurup
HBK-Nr
33443
Medlemskap
2029
?????.?... Jag tyckte att du skrev i tidigare inlägg.... Att ingen annan än blocket skall jag ta detta med..:rolleyes:... Därför undrade jag vilken regel som stöder ditt påstående

Och varför skall jag kontakta blocket ?... Man har väl rätt att påpeka saker här i forumet även om det inte passar en del...
Och det är ju inte allt som skrivs här i forumet som hör hit och inte heller passar mig, ändå kritiserar jag inte TS så som vissa gärna gör här i Hbk's forum..

Vad är det för fel på er?
Det är inga direkta fel på mig i alla fall, vad jag vet så har jag bara 2 fel enligt min fru, allt jag gör och allt jag säger.

Du får ta upp vilka saker du vill på forumet så länge det inte strider mot de forumsregler som finns. Vad jag skriver är att HBK inte kan ta ansvar för vad Blocket skriver och om du ha åsikter om vad Blocket har för regler, skrivningar eller värdegrunder är det Blocket som du ska ta detta med, för de är de enda som kan ändra sina sina regler och skrivningar. Diskutera det får du naturligtvis göra här men då får du också acceptera att det finns andra som inte har samma åsikter och erfarenheter som du har.
 

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.138
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Det är inga direkta fel på mig i alla fall, vad jag vet så har jag bara 2 fel enligt min fru, allt jag gör och allt jag säger.

Du får ta upp vilka saker du vill på forumet så länge det inte strider mot de forumsregler som finns. Vad jag skriver är att HBK inte kan ta ansvar för vad Blocket skriver och om du ha åsikter om vad Blocket har för regler, skrivningar eller värdegrunder är det Blocket som du ska ta detta med, för de är de enda som kan ändra sina sina regler och skrivningar. Diskutera det får du naturligtvis göra här men då får du också acceptera att det finns andra som inte har samma åsikter och erfarenheter som du har.
Det förstår säkert alla medlemmar och även jag att om man vill påtala något som känns "fel" att man går då till den det handlar om....
Jag kan acceptera att andra har andra åsikter.... Men jag tycker inte att jag skall behöva acceptera negativa påstående om mig som person från andra medlemmar eller att de ansvariga låter texten stå kvar trotts att jag anmält påhopp...

Ha en bra dag
 
Toppen