F
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
När jag är osäker på morgonen hur mycket som gick åt på natten och hur mycket som är kvar så lossar jag tuben och väger med denna, och drar ifrån Tara-vikten. Tar några minuter iofs
Digital bagagevåg Asaklitt - ASAKLITT | Clas Ohlson
och när det ösregnar......Hmmm gasolen tar alltid slut runt tresnåret på natten i vår bil
//Tommy
Om flaskan står helt ouppvärmt så får du svårt att få ur all gas om det blir riktigt kallt.Kompositflaska funkar väl ganska bra för det mesta eller?
Är ny inom detta område med husbil , sålde båten och köpte en husbil, hittills väldigt trevligt och saknar inte alls båtlivet.
Exakt så var det förr hos oss också men nu för tiden vet jag inte vilken tid den tar slut men jag kommer inte ihåg att det skulle ha tagit slut dagtid nån gång men nu när vi har automatisk omkopplare så spelar det ingen roll, men nog är det märkligt att den alltid tar slut på nattenHmmm gasolen tar alltid slut runt tresnåret på natten i vår bil
//Tommy
Om flaskan står helt ouppvärmt så får du svårt att få ur all gas om det blir riktigt kallt.
Men det är nog mest ett bekymmer i husvagnar med gasolkoffert separat från vagnen eller husbil med utvändig gasolförvaring.
Annars är väl enda nackdelen med kompositflaskan att du har ett kilo gas mindre med dig.
Har hänt oss också....Hmmm gasolen tar alltid slut runt tresnåret på natten i vår bil
//Tommy
För att det finns alldeles för få tankställen för låg här i Sverige!Se inlägg nr 5. Varför är det så mycket tjafs om olika adaptrar, vågar och problem i olika länder? När Sverige satsade på E85 som bränsle så byggde Europas kedjor upp nätet med pumpar för LPG tankning. Vi behöver inte uppfinna hjulet igen, välj LPG Flaskor, tycker Björn.