kul på hjul
HBK Medlem
Husbilen står inomhus under vinter i kallförråd, det är årsmodell 2018 med elpatron. skall jag använda husbilens värmesystem eller ställa in ett element om jag vill ha lite värme
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Så har vi också gjort sedan -96. Fast kallt under tak på bondgård och tagit några turer även på vintern. Mögel en gång när vi råkade ha en stängd rullgardin så det blev fukt mellan fönster och gardin när det inte blev någon luftcirkulation. Möss 2 ggr men de hade bara gnagt lite på tvättsvampar och antihalkdukar. Vissa år har vi strött malen vitpeppar runt bilen och i alla handfat.Anslut gärna laddning till husbilen men låt den vara ouppvärmd (och väl ventilerad) för att inte bli en värmestuga för möss.
Så har vi gjort de senaste 4 åren. Har inte plockat ur någonting, förutom mat, och har inte haft ett enda besök av möss eller mögel eller fukt.
Borstar bara av snön när det börjar bli mycket.