F
F.d. 13985
Guest
Hej!skulle vara intresserad att veta om det är någon som har en bra lösning på hur man skulle få extra värme till sovalkoven.Har en truma combi4 värmare.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Har tänkt på det där att dra upp extra värmerör,men problemet är det att dom blir synliga pga att det är svårt att få dom gömda!
Borde inte alkoven vara det varmaste stället i husbilen pga att värmen går uppåt. Jag har ingen erfarenhet om vinteranvändning men sommartid är man tvungen att öppna ventilationsfönstren i alkoven för att få dräglig temperatur.
Hej jag har en Fenth från 1990 och där finns från original en slang som blåser in varmluft från min truma S 3002 in i alkoven. Slangen går bak i överskåpen och rakt in i alkoven på vänstra sidan.