• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Värme i toalett

F

F.d. 56073

Guest
Vi har en Knaus sky ti med 2015 toalett dusch längst bak med mycket dålig värme någon som har en bra idé om hur den kan bli bättre

F

F.d. 30064

Guest
Sv: Värme i toalett

Hej
Vi hade också dålig värme i badrummet i vår Hobby, i maj när maken bytte duschgolv upptäckte han att original duschgolvet hade klämt ihop värmeslangen så det var bara ett mycket litet hål som bar värmen till toan. Så nu när han satte dit det nya gjorde han bättre plats så att värmeslangen fick plats till fullo utan att klämmas ihop. Vi har Truma som annars värmer bilen ofantligt bra.

//Sylvia.

F

F.d. 56073

Guest

Hej Jag har havt in den på märkesverkstad dom hittar inget fel kan inte göra något mycket dåligt svar jag får betala själv om dom skall bygga om sätta ett element,bodelen är det inget fel på, tack för svar

nilhen

HBK Medlem
Kommun
Billeberga
HBK-Nr
3266
Medlemskap
2025

Hej Jag har havt in den på märkesverkstad dom hittar inget fel kan inte göra något mycket dåligt svar jag får betala själv om dom skall bygga om sätta ett element,bodelen är det inget fel på, tack för svar

Vi har en Knaus Sky TI 2014 med vattenburet system och har inga problem att få varmt på toan.
Märkesverkstaden borde kunna mäta temperaturen på elementet och avgöra om det är rimligt eller inte.
Jag hade inte accepterat ett sådant svar. Du har antagligen fortfarande garanti på bilen.

Toppen