• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Väjningsplikt ?

Sv: Väjningsplikt ?

Gissar lite...
Men tror att det är utryckningsfordonen som har företräde därefter följer högerregenln som vanligt.

Denna bil borde ha ett visst övertag när det gäller att tränga sig först.
Tråkigt nog saknas blåljusen på taket.

Bilagor

• Bild0066.jpg
    Bild0066.jpg
    34,1 KB · Visningar: 4

Lego är kul! Vi ska få vårt första barnbarn inom nån vecka. Kan man börja leka med Lego med dom de första veckorna eller bör man vänta till 3 månaders åldern? :)

Krister N

Läcker legobild Harry!

Satsa på Duplo, stort Lego först. Våra började leka med det när dom var ca 3-4 månader gamla, när de kunde gripa!

Smålegot fick vi vänta med till äldsta barnet var ca 4 år, då hon tyvärr stoppade allt möjligt i munnen i tid och otid...

Sonen var således bara två när han fick börja leka med smålegot, men han stoppade aldrig leksaker i munnen, och då gick det ju bra (enda gången han har stoppat annat än mat i munnen var när han var 10 månader, då hade han hittat en mördarsnigel i sandlådan...bläää...det tog en stund innan vi fick bort allt det sega slemmet ur munnen..)

Hej Jimmy
Du mina initsialer är SH inte SD.
Men vi har paserat Grästorp i 15 år på väg till Solvik.

Ja du LUDDE då är det iallafall några med än jag som har NORDIC.
DET FINNS ETT FÖRETAG I NORR SOM OCKSÅ HAR EN NORDIC (Malux)

Tack för på minnelsen.

/vidhem

Tillbaka
Toppen