Är det någon som har koll på om det är asfalterat där ännu ?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Klart, vi åkte på igår, bara vägmolningen kvar.Är det någon som har koll på om det är asfalterat där ännu ?
Läckert med Forumet, snacka om dagsaktuell information!Klart, vi åkte på igår, bara vägmolningen kvar.
Japp vart den idag, husbilarna kommer skaka sönder om inte annatTrafikradion i fredags (16/8) uppmanade trafikanter att välja väg 90 (Åsele-Meselefors) i stället för väg 92 (Åsele-Dorotea).
//Kjell
Tack, blev väldigt förvånad när vi fick se att vägen var färdigasfalterad ett par veckor efter vår ”skräckfärd” utefter den vägeN. Förvånad eftersom det var mycket arbete som återstod och vi såg ingen som helst aktivitet eller maskiner i området.Jag vet inte vart det var nyasfalterat, men vi vände efter 100 meter på väg 92 från Åsele till Dorotea. Fortfarande tvättbräda, välj annan väg om ni kan.