• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

VÄSTRA KAJEN PITEÅ

• Startad av Startad av F.d. 25020
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 25020

Guest
Fredag en resa till Västra Kajen Piteå jättemysig camping enl "curtan" vi ska hämta sidostycken till markisen hos camp 4 you samt se Adria,s nya helintegrerade husbil bäst att hålla hårt i börsen Mvh 220 Sture i Pajala:twitcy::wideeyed:

Sv: VÄSTRA KAJEN PITEÅ

Jag hoppas att ni får en trevlig helg i Piteå. Efter Sveriges första gågata finns det många butiker och cafeér att strö pengar på, så håll inte alltför hårt i börsen :D

Hej Sture.
Hoppas ni får en fin helg i Piteå.Campingen är jättefin caravanclubben träffas där i juli
campingvärden får en att alltid känna sej välkommen.
MVH/Alf

Hej!
Vad kul vi och våra vänner planerar oxå en resa till Västra Kajen i helgen. Måste hålla med om att det nog är den camping som man blir bäst mottagen på. Läget helt perfekt gångavstånd till centrum med småstaden.

Vi ses kanske

Caravan Clubbens träff på Västra kajen Camping är 17 - 19 juni

Tillbaka
Toppen