• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Utvändig isolermatta

F

F.d. 25615

Guest
Undrar om någon har provat Biltemas utvändiga isolermatta? Är den bra? Det står att den är till Fiat Ducato, men vet någon om den även kan passa till en Renault Master -05?
 
F

F.d. 55456

Guest
Sv: Utvändig isolermatta

Jag skulle inte chansa på det utan istället maila till nedanstående adress och begära pris uppg.

matti@mhuhtalo.fi <matti@mhuhtalo.fi>

Det är ett mycket bra täcke som är nästan viktlöst och passar helt underbart, jag beställde ett sommar täcke med tjock fyllning, det är lätt att montera och är inte så mycket dyrare än Biltemas.
MVH Bjarne
:mh4:
PS
Kompleterar med länk till hemsida
Välkommen! M.Huhtalo Ab - Internet Service

DS
 
Senast redigerad av en moderator:

Majzzan

HBK Medlem
Inlägg
1.138
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2025
Sv: Utvändig isolermatta

Undrar om någon har provat Biltemas utvändiga isolermatta? Är den bra? Det står att den är till Fiat Ducato, men vet någon om den även kan passa till en Renault Master -05?

Ni kan få en av mig om ni vill och den passar. Kom hit och prova. Bara använd en gång.
Tyckte den tog lite för stor plats nerpackad, (ryms precis i en stor IKEA-kasse).
 
F

F.d. 53091

Guest
Sv: Utvändig isolermatta

Vi har en o tycker den är toppen!Vi står i spanien o i värme är det stor skillnad så den borde funka lika bra i kyla.:yes:
 
Toppen