• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Uppdatera hbk ställplatslista.

Hokie

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
8500
Medlemskap
2025
Jag laddade ner hbk ställplatslista i min IPad för två år sedan. (Också med hjälp av någon på forumet) och hör och häpnad jag lyckades. Den gick in som en pdf i
iBooks. Kan någon hjälpa mig och förklara hur jag uppdaterar den?

Hokie

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
8500
Medlemskap
2025
Sv: Uppdatera hbk ställplatslista.

Men de svaren är sedan 2013 så ingen ny info eller har jag inte förstått. Behöver en enkel vägledning eftersom jag inte är så bra på Ipaden.

Lundsholm

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2027

Det inlägget är uppdaterat 2015-04-01, står med rött i inlägget.

Klicka på en blå markerad tex Sverige.... när den sen öppnat sej klicka i överkant på dokumentet och välj öppna i E-book sen är det klart. Gör sedan samma med de övriga du vill ha. Varje moment kan ta en stund eftersom det är en del stora filer...

Hokie

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
8500
Medlemskap
2025

Tack Lundsholm. Tänk så enkelt när man vet. Jag lyckades än en gång bemästra it-världen.

Lundsholm

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2027

Tråden hittar du i högerkolumnen om du tittar under HBK Husbilsplatser och där väljer -Att ladda ner. Första inlägget i tråden uppdateras allt eftersom så det ska vara enkelt att hitta uppdateringen, alltså alltid första inlägget trots att det ursprungligen är från 2013.

Toppen