• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Uppdatera en Zenec

Jonas J

HBK Medlem
Inlägg
38
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
29752
Medlemskap
2024
Vad rekommenderar ni kloka om detta? Att uppdatera kartorna i min 9 år gamla Zenec NC3711 som sitter i bilen eller köpa en ny Garmin 780 Camper?
 

brogu

HBK Medlem
Inlägg
1.336
Kommun
Mörbylånga
HBK-Nr
3911
Medlemskap
2024
Men jag saknar faktiskt vår gamla Zenec med detaljerade kartor, man kunde se om det kom en parkeringsficka längre fram tex.
Lite långsam i uppstarten men sedan suverän. Garmin har inte alls så mycket detaljer, ok det kostade en slant att uppdatera men nu tycker jag att det var värt det.
 

Frank N

HBK Medlem
Inlägg
833
Kommun
Krokom
HBK-Nr
24176
Medlemskap
2024
Men jag saknar faktiskt vår gamla Zenec med detaljerade kartor, man kunde se om det kom en parkeringsficka längre fram tex.
Lite långsam i uppstarten men sedan suverän. Garmin har inte alls så mycket detaljer, ok det kostade en slant att uppdatera men nu tycker jag att det var värt det.
Nu ingår livstids kartuppdateringar och fartkameror i priset när man köper en Garmin 780, men jag förstår din tanke. Allt är kanske inte bättre idag. Men det är vad vi får och vi får vara glada för att att vi får,vara tacksamma :)
 
Toppen