• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Upp på taket.

• Startad av Startad av F.d. 50037
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 50037

Guest
Ett litet tips att komma upp på taket.
Hittade en teleskopstege till rätt pris just nu Extrapris på Jem och Fix 695 :-
ordinarie pris 895 :- vilket också är billigt, upp till 3.20 m väger endast 8.5 kg
köpte den i Skene.

Sv: Upp på taket.

Ett litet tips att komma upp på taket.
Hittade en teleskopstege till rätt pris just nu Extrapris på Jem och Fix 695 :-
ordinarie pris 895 :- vilket också är billigt, upp till 3.20 m väger endast 8.5 kg
köpte den i Skene.

Den var intressant, synd att vi inte har denna butikskedja i mina trakter.

Vi köpte en SP-godkänd teleskopstege på JULA några veckor sedan och det är den bästa stege vi någonsin använt !

Den finns i 2 utföranden:

- 3,20 lång, vikt 11,5 kg som kostar 1.299:-
- 3,80 lång, vikt 13,5 kg som kostar 1.699:- (denna köpte vi och den kan dras ut i totalt 12 sektioner)

På den översta sektionen rullade vi runt en bit från ett liggunderlag och satte fast detta med vanlig silvertejp = ingen risk för repor på husbilsväggen !

Har også den lange fra Jula, kjøpte samtidig en lengde med rørisolasjon som jeg klemte et stykke av ned på øverste trinnet - sitter bra og kan tas av ved behov. Har delt resten av lengen i to deler som jeg har og kan presse inn på sidene om jeg trenger noe polstring der.

Tillbaka
Toppen