• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

UNDVIK FÖRETAGET CAMPASWEDEN!!

Persbo_Lasse

HBK Medlem
Inlägg
2
Kommun
Ludvika
HBK-Nr
33481
Medlemskap
2024
Beställde formsydd matta till vår husbil av företaget CampaSweden början av mars 2022. För bästa passform ville ägaren att jag skulle skicka originalmattan som skulle användas som mall,

Ägaren lovade leverans inom 2 veckor. I skrivande stund ( 24/4) tyvärr ingen matta, har ringt, skickat mail, sms:at massor av gånger. Företagsägaren svarar sporadiskt , när han eller frun väl svarar får jag allehanda bortförklaringar som t.ex bilen trasig, bortrest, Covid-19, affärsresa, mattan finns på lagret, skickar i morgon, du får senningsnummer,
etc ,etc.

DEFINITIVT SÄMSTA KUNDBEMÖTANDE/ SERVICE, rekommenderar ej CampaSweden.
 

Inger&Jonas

HBK Medlem
Inlägg
136
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
27297
Medlemskap
2025
Beställde formsydd matta till vår husbil av företaget CampaSweden början av mars 2022. För bästa passform ville ägaren att jag skulle skicka originalmattan som skulle användas som mall,

Ägaren lovade leverans inom 2 veckor. I skrivande stund ( 24/4) tyvärr ingen matta, har ringt, skickat mail, sms:at massor av gånger. Företagsägaren svarar sporadiskt , när han eller frun väl svarar får jag allehanda bortförklaringar som t.ex bilen trasig, bortrest, Covid-19, affärsresa, mattan finns på lagret, skickar i morgon, du får senningsnummer,
etc ,etc.

DEFINITIVT SÄMSTA KUNDBEMÖTANDE/ SERVICE, rekommenderar ej CampaSweden.
Vad tråkigt att det kan bli så olika med service o kundbemötande. Jag har varit nöjd de gånger jag har beställt, vist kanske inte svar samma dag alla gånger .
 

Persbo_Lasse

HBK Medlem
Inlägg
2
Kommun
Ludvika
HBK-Nr
33481
Medlemskap
2024
Vad tråkigt att det kan bli så olika med service o kundbemötande. Jag har varit nöjd de gånger jag har beställt, vist kanske inte svar samma dag alla gånger .
Har ingen aning om varför jag råkat illa ut, företaget kan ju inte skylla på en dålig dag då vi pratar om ca 6 veckor. Som lök på laxen får jag inte tillbaka original mattan. Kommer att göra anmälan till ARN ( Allmänna Reklamationsnämnden).

Har viss förståelse för att saker och ting kan krångla, men det jag inte kan acceptera är när man inte håller sig till sanningen.

Som företagare har man ett genuint ansvar gentemot kunden där professionellt bemötande, bra service,transparens är viktiga komponenter.

Lever man inte upp till ovannämnda kriterier har man som företagare förbrukat allt förtroende och har därför inget på marknaden att göra
 

Adriamatrix

HBK Medlem
Inlägg
208
Kommun
Fagersta
HBK-Nr
25294
Medlemskap
2024
Tråkigt att höra om dina dåliga erfarenheter av matt leverans från Campa Sweden. Jag har själv tänkt beställa
mattor av dom men avstått då dom vill ha en mall och sedan syr mattorna i Polen vad jag förstått.
Jag har däremot handlat flera gånger av dom och alltid fått ett bra bemötande och snabba leveranser.
Firman är vad jag förstått ganska liten och därför väldigt beroende av ett fåtal personer som sköter allt
vilket säkert kan krångla till saker ibland, jag har vid några tillfällen blivit upplyst att man varit bortrest på affärs resa
med fördröjningar som följd jag har utan problem accepterat detta då deras priser är klart lägre än andra motsvarande leverantörer.
 

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Inlägg
6.602
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2024
Något företag med namnet CampaSweden finns inte i bolagsregistret.

På den angivna adressen finns en Q-Star-mack.

Någon kontaktperson finns inte angiven på hemsidan.

Telefonnumret är inte registrerat någonstans.

Att ni vågar skicka er dyra originalmatta till ett sådant "företag"...

Pålle
 

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.148
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Något företag med namnet CampaSweden finns inte i bolagsregistret.

På den angivna adressen finns en Q-Star-mack.

Någon kontaktperson finns inte angiven på hemsidan.

Telefonnumret är inte registrerat någonstans.

Att ni vågar skicka er dyra originalmatta till ett sådant "företag"...

Pålle


Om jag söker efter firman så får jag upp helt annan information...
Campa Sweden AB Storgatan 26, 521 52 Floby, Sverige

Det finns två fastigheter som har no 26 på den adress,

Sen kan jag berätta att jag har också dålig erfarenheter av denna firma... Läs gärna min tråd om innerskärm från 2016
Näää tummen ner för Campa Sweden

Screenshot_20220426_110547_com.google.android.apps.maps.jpg

Screenshot_20220426_110337_com.android.chrome.jpg
 

Tompan60

HBK Medlem
Inlägg
1.801
Kommun
Solna
HBK-Nr
30589
Medlemskap
2025
Beställde formsydd matta till vår husbil av företaget CampaSweden början av mars 2022. För bästa passform ville ägaren att jag skulle skicka originalmattan som skulle användas som mall,

Ägaren lovade leverans inom 2 veckor. I skrivande stund ( 24/4) tyvärr ingen matta, har ringt, skickat mail, sms:at massor av gånger. Företagsägaren svarar sporadiskt , när han eller frun väl svarar får jag allehanda bortförklaringar som t.ex bilen trasig, bortrest, Covid-19, affärsresa, mattan finns på lagret, skickar i morgon, du får senningsnummer,
etc ,etc.

DEFINITIVT SÄMSTA KUNDBEMÖTANDE/ SERVICE, rekommenderar ej CampaSweden.
Jag har beställt i 2 omgångar. Innerskärmar+ mattor till förardelen..

Båda gångerna har saker kommit snabbt och felfritt.

Jag är supernöjd med både service och kvalitet på sakerna.

Tomas
 

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Inlägg
5.586
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Hej om man läser lite andra bedömningar angående firman på olika sidor så verkar det som här, en del är jättenöjda och allt har funkat klanderfritt, och en del är jättemissnöjda och inget händer, eller också blir det bara fel med både utseende färger och tillbehör.
Det verkar kanske som om sakerna finns hemma på hyllan, så funkar det bra, men om det måste beställas i sin tur så går det illa och blir trassligt.
Absolut ingen ursäkt för då är det verkligen läge att hålla bra kundkontakt i stället för att gömma sig, och tro att problemet försvinner.
Kanske mer försommartryck än man klarar av.

M.v.h. JANKRO.
 

berkri

HBK Medlem
Inlägg
1.001
Kommun
Sala
HBK-Nr
14555
Medlemskap
2028
Hade bokat tid för köp av innerskärmar. Ingen där. Hittade efter dektektitvarbete han bostad och han kom till den smått stökiga butiken och t.o.m. monterade skärmarna. Tyvärr är han slarvig och inte helt seriös. Vill mer än han klarar av.
 

GittanN

HBK Medlem
Inlägg
2
Kommun
Orust
HBK-Nr
17649
Medlemskap
2024
Supernöjda med service och bemötande. Våra mattor blev fantastisk bra, helt mallade till vår Kabe 760 efter våra önskemål och formsydda på plats. Mycket humana priser på tillbehör. Vi kan bara rekommendera Leo, CampaSweden.
 

piloten

HBK Medlem
Inlägg
3
Kommun
Kungsör
HBK-Nr
21580
Medlemskap
2024
jag är väldigt nöjd med campa sweden har beställt tillbehör vid fyra tillfällen snabb leverans och väldigt bra passform på grejerna och pris
 

berkri

HBK Medlem
Inlägg
1.001
Kommun
Sala
HBK-Nr
14555
Medlemskap
2028
Något företag med namnet CampaSweden finns inte i bolagsregistret.

På den angivna adressen finns en Q-Star-mack.

Någon kontaktperson finns inte angiven på hemsidan.

Telefonnumret är inte registrerat någonstans.

Att ni vågar skicka er dyra originalmatta till ett sådant "företag"...

Pålle
Vi hade stämt möte hos firman. Ingen fanns där. Frågade runt bland grannar och till slut fick vi adress till bostaden. Ägaren låg sjuk enligt hustrun.
Efter lite klagomål på att han kunde hört av sig kom ägaren ut och vi åkte till butiken som var väldigt stökig i en gammal mack.
Mannen, en dansk, har många ”järn i elden” och det slarvas nog en hel del. Tror inte på planerat bluff men slarvig!
 
F

F.d. 73249

Guest
det nock lite ojämn kvalitet på den firma. verkar det som
jag beställde en matta jag så på blocket, o den kom efter ett par dagar
fin fin kvalitet
 
Toppen