BoViH
FD HBK Medlem
Ja, med löna menar jag inte värdemässigt, kanske men väl underhållsmässigt. Till saken hör att vi har en EuraMobil års 2000 i ett mycket gott skick men lacken har oxiderat och är matt. Jag, även min fru, men främst jag... vill att husbilen ska vara sitt bästa jag. Till det hör en blank och snygg lack, så gott det låter sig göras på en gammal bil. Nåväl, har fått ett pris på ca 12000, kan bli lite billigare för att genomföra tvätt, polering, vaxning med lackskydd. Inkluderar även taket. Tycker det är ett bra pris men... Är det värt det? Har ni stått med samma fråga? Hur gjorde ni?
PS
Vi hade planerat att byta upp oss till nyare men när vi började titta insåg vi att vi är väldigt nöjda med vår Eura. Inga skulder, relativt billig skatt, allting fungerar som det ska. Beslutet blev att vi rullar vidare med vår Eura i nåt år till. Det är också en parameter i ovanstående grubblerier
DS
PS
Vi hade planerat att byta upp oss till nyare men när vi började titta insåg vi att vi är väldigt nöjda med vår Eura. Inga skulder, relativt billig skatt, allting fungerar som det ska. Beslutet blev att vi rullar vidare med vår Eura i nåt år till. Det är också en parameter i ovanstående grubblerier
DS