• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

TV

F

F.d. 13284

Guest
Finns de Boxer-kort som man kan ha under sommaren i husbilen? Finns de nån som vet var man får tag på innerskärmar till en Fiat ducato till ett bra pris?

HBK Web har skapat en egen tråd om innerskärmar under Sköt om husbilen.
 
Senast redigerad av en moderator:

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.266
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: TV

Om du använder funktionen Sök som du hittar i den blå listen högt upp på sidorna så tror jag du kan hitta många svar på dina frågor. Innerskärmar har det skrivits om en hel del tidigare. Även Boxer och liknande har avhandlats då och då.
 
F

F.d. 3088

Guest
Sv: TV

Sökfunktionen funkar väll bara för medlemmar ? eller är jag ute å cyklar:wideeyed:
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.266
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: TV

Jag är rädd för att du är ute och cyklar, Gurra. Men vad gör det när vädret är fint (som det åtminstonne är här nere i Skåne).

Skämt åsido, sökfunktionen funkar för medlemmar och intresserade men inte för de som inte registrerat sig på hemsidan. För Intresserade finns begränsningar i form av vissa ämnesforum som endast är tillgängliga för medlemmar.
 
F

F.d. 3088

Guest
Sv: TV

Jaap, ställde precis cykeln, skall smita iväg till kiosken och inhandla en glass:D
 

Egil 84

HBK Medlem
Inlägg
388
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
84
Medlemskap
2024
Sv: TV

Vi har köpt ett boxerkort som gäller i 3månader för att ha under sommaren.
Tror att det kostade lite över 700 kr.
// Gunilla
 
Toppen