• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tv-fäste

F

F.d. 24481

Guest
Hej, hämtade vår "nya", för oss Burstner Travel T620 van i går. Håller nu på att inreda den, jättekul! Men det skulle vara kul att veta hur denna grunkan fungerar. Är något slags Tv-fäste (tror jag), med närhet till antenn och strömuttag. Någon som har ett tips på hur man ev kan använda den, har en liten tv med kortuttag, kanske går att använda den...
Tacksam för hjälp
 

Bilagor

  • husbilen nya 007.JPG
    husbilen nya 007.JPG
    2,3 MB · Visningar: 44
G

Göran & Carola

Guest
Sv: Tv-fäste

Platt-TV fästet, som skall skruvas i TV och fästas i öppningen till höger, verkar fattas. Kolla om du har det någonstans.

Kompletterat med en bild på fästet!
 

Bilagor

  • IMAG0011.jpg
    IMAG0011.jpg
    1,5 MB · Visningar: 29
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 24481

Guest
Sv: Tv-fäste

Tack för svaret!
Bilen är en 08 (inte från Stockholm), tror inte att de har haft någon Tv kopplad överhuvudtaget. Vi får finkamma bilen, så kanske den kommer fram. En del av garaget är inrett med ett finurligt backsystem,kan dock inte säga att jag har sett någon liknande "grunka".
Håller just nu på att sy överdragsklädsel, den som sitter i bilen är alldeles för snygg för oss lantisar...:wub:
mvh Gro
 
F

F.d. 25678

Guest
Sv: Tv-fäste

Hej,

Samma fäste saknas för mig, fick du tag i reservdel eller hur har det löst sig för dig?

Mvh Magnus
 
Toppen