• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tv-antenn med magnetfot

• Startad av Startad av F.d. 1565
  • Startdatum Startdatum
Sv: Tv-antenn med magnetfot

Nej.Men Kama Fritid har en som har samma system som glasmästare, dvs. med sugpropp, fungerar alldeles utmärkt.
:yes:

Jo, det finns.

This is a non powered (no separate booster required) plug and play heavy duty fully portable magnetic mount free-to-view digital DVB-T, DTV, HD, ATSC, DTT, TNT & analogue UHF & VHF TV video antenna with standard size 10mm (not mini) F-Type connector. The magnetic mount base does not have to be placed on a metal surface but it can in certain circumstances help the antennas performance.

ebay.co.uk -Motorhome-Caravan-Boats-Indoor-Outdoor-Freeview-TV-Antenna-Aerial-Free-View

Du kan också söka på "necvox".

Tyvärr kan jag inte svara på det eftersom att jag inte har erfarenhet av Tv via datorn.

Tillbaka
Toppen